Dnes je 18.01.2018, meniny má Bohdana.

Odporúčané produkty

mapex-voyager.jpg

Mapex Voyager

- 0% normal  

kurzweil-kp100.jpg

Kurzweil KP100

- 0% normal  

kaifat-hp15ad.jpg

Kaifat HP15A-D

- 0% normal  

beatbuddy-singular.jpg

BeatBuddy Singular Sound

- 0% normal  

belltone-btr-01.jpg

Belltone BTR-01 B-trubka

- 0% normal  

Pomoc

vytlačiť

Ako nakupovať ?

1. výber tovaru z katalógu

 - použite ponuku na ľavej strane obrazovky, alebo sa kliknite na sekciu "katalóg" v hornej časti obrazovky.    - v katalógu môžete listovať podľa "kategórií" a "podkategórií", alebo podľa "výrobcov", alebo podľa statusu produktov : "novinky", "použité" ..., alebo máte k dispozícii vyhľadávanie produktu podľa kľúčových slov.   - ak ste si už vybrali produkt, o ktorý máte záujem, nasleduje:    

2. vloženie do košíka

Ak Vám nevyhovuje nakupovať cez košík, môžte objednávku uskutočniť telefonicky (00421 45 673 2697), alebo emailom (kaktus@hudobne-nastroje.sk)

 

- prelistujte katalóg a hľadaný produkt vložte do košíka (stlačte tlačítko "vložiť do košíka" pri popise produktu)- daný produkt sa momentálne nachádza vo Vašom košíku- tu máte možnosť aktualizovať množstvo objednávaného produktu, alebo vyhodenie produktu z košíka. - ak chcete nakupovať ďalej, znovu môžete použiť ponuku na ľavej strane obrazovky, alebo sekciu "katalóg" v hornej časti obrazovky. - ak chcete pristúpiť k objednaniu produktov ďalší krok bude:

3. potvrdenie obsahu košíka

- zobrazte si obsah Vášho košíka (vpravo hore - "obsah košíka")   - stlačte tlačítko "potvrdenie obsahu košíka"   - systém si od Vás vyžiada adresné a kontaktné informácie + informácie o spôsobe platby a dodania tovaru  - po vyplnení formuláru prichádza fáza:

4. potvrdenie objednávky

- systém Vám ponúkne náhľad objednávky s výškou sumy na úhradu  - ak sú údaje v objednávke správne stlačte "potvrdenie objednávky"  - systém Vašu objednávky zaeviduje a upovedomí Vás o výsledku  - košík je vyprázdnený  - Vaša emailová adresa bola automaticky zaradená do mailing listu, aby ste boli informovaný o špeciálnych ponukách.

Spôsob dodania tovaru

dobierka

poštovné : zdarma - platí pri objednávke nad 99 eur, alebo po telefonickej dohode (objednávky pod 99,-eur)spôsob platby : na dobierku dodanie tovaru : GLS dodacia lehota : individuálna (2-14 dní)na trase ZH-BA a okolie ZH, je možné po telefonickej dohode realizovať osobné dovezenie tovaru s možnosťou odskúšania tovaru

Reklamačný poriadok

Úvod

Reklamačný poriadok upravuje práva a povinnosti spoločnosti Jana Vencelová a jej zákozníkov v oblasti reklamácií tovaru, vychádzajúc pritom z Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka a Zákona o ochrane spotrebiteľa.

Záručná doba

Záručná doba je 24 mesiacov a poskytuje sa na hudobné nástroje, ozvučovaciu techniku a príslušenstvo tak ako aj na ostatné veci. Záruka sa nevzťahuje  na spotrebný tovar. Záručná doba začína plynúť dňom odoslania objednaného tovaru zákazníkovi, alebo priameho prevzatia tovaru. Dátum je uvedený v záručnom liste.

Reklamácia

Pri reklamácii je zákazník povinný doručiť reklamovaný tovar k predajcovi vrátane záručného listu a dokladu o úhrade.
-Oprava v záručnej dobe je bezplatná.
-Pri reklamácii hradí náklady spojené s doručením na adresu predajcu zákazník.
-Na reklamáciu sa nevzťahujú chyby a poškodenia výrobku spôsobené neodborným zaobchádzaním, alebo neodbornou montážou, ako aj použitím nevhodného príslušenstva. Tiež mechanické poškodenia, alebo vady vzniknuté na základe prevádzkovania v nevhodných priestoroch, ako aj napájaním na nesprávne napätie.
-Zo záruky sú vylúčné tiež vady vzniknuté bežným používaním a opotrebovaním.
-Škody spôsobené živelnou pohromou sú zo záruky vylúčené.

Postup pri reklamácii

-V prípade že tovar dudete posielať poštou o reklamácii nás vopred informujte.
-K reklamovanému tovaru priložte popis závady.
-Tovar pošlite na adresu našej predajne ako balík, nie na dobierku.

Osobitné reklamačné podmienky pri reklamáciách do 14 dní

Pri predkladaní tovaru za účelom uplatnenia reklamácie do 14 dní musia byť splnené nasledovné podmienky zo strany reklamujúceho:

-Reklamovaný tovar je v pôvodnom nepoškodenom obale s kompletným príslušenstvom
(originálny obal tvoria polystyrén, fólia a krabica),
-reklamovaný tovar nesmie javiť známky používania ( výnimku tvorí tovar, ktorý nemožno vyskúšať spôsobom, pri ktorom by sa na ňom neprejavili známky používania a iný torav, ktorý na preskúšanie potrebuje použitie materiálu, ktorý na ňom zanechá známky používania),
-je predložený záručný list,
-je predložený doklad o zaplatení,
-tovar spĺňa všetky ostatné podmienky pre záručnú reklamáciu uvedené v záručnom liste
(fyzicky nepoškodený, nepoškodený živelnou pohromou, nepoškodené plomby atď.).

Vašu reklamáciu sa bude snažiť vybyviť čo najskôr, najneskôr však do 30 dní, čo je zákonom stanovená lehota. Reklamačná lehota 30 dní začína plynúť odo dňa prevzatia reklamovaného tovaru. O priebehu reklamácie Vás budeme písomne informovať.


V prípade daľších otázok nás prosím kontaktujte na telefónne číslo 045/6732697

V Žiar nad Hronom, dňa 01.01.2009

Súbory na stiahnutie

Formulár na odstúpenie od zmluvy PDF - dokument 61.33 kB